Svar på kommentar
Publicerat den

Timotej om Kvinnomisshandel:
"Jag tycker att du borde skriva var du hittat dina texter."


Eftersom Du kommenterat ett inlägg under kategorin brott & straff antar jag att det är artiklarna jag har skrivit om/publicerat Du pratar om ?

Kvinnomisshandel hittade jag HÄR.

Sex av tio brott klaras inte upp hittade jag på en sida som jag tyvärr inte kan återfinna idag, så den enda hänvisning jag kan ge är till en artikel som handlar om ungefär samma sak. Det är dock inte fullt samma innehåll - HÄR.

Resterande artiklar har hänvisning/källförteckning någonstans i inläggen (tidningsartikel och Katarina överlevde misshandeln).

Övriga inlägg under denna kategori är skrivna av mig och handlar om mitt liv - d.v.s. situationer som jag upplevt samt tankar som uppstått på vägen.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?