Operationstid
Publicerat den

Nu har jag äntligen fått en tid för titthålsoperationen!  Jag blev smått nervös när jag fick se att tiden är redan om 3 veckor, men det ska bli så skönt att få det gjort. Det värsta med den dagen (får vi hoppas i alla fall) är att jag måste kliva upp strax efter kl.05 då jag ska vara på lasarettet kl.07:30. Två veckor innan operationen, senast nästa vecka med andra ord, ska jag ha tagit blodprover på vårdcentralen så imorgon ska jag ringa om det. Jag har för mig att jag bara kan gå dit utan att boka tid, men det är lika bra att höra sig för. I övrigt så känner jag mig laddad inför operationen, jag som har väntat så länge på den.



Sarah koch

Vad är det för opraton?

Svar: De ska undersöka om jag har endometrios.
Louise Hedblom



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?