Svar på kommentar
Publicerat den




Jag är medveten om det, men det skadar inte att försöka. Det kan hända att jag får arbete på Stadium - om jag har tur. Jag har erfarenhet tack vare att jag praktiserat i en sportbutik och haft en provanställning som säljare (dock telefonsäljare, men det kan vara en fördel att ha provat på säljarrollen i någon form) Jag har tänkt på det här med matvarubutiker och registrerade under gårdagen en prenumeration på Citygross. Jag kommer att bli kontaktad via mail när det finns lediga tjänster i Falun. Jag skall se om det är möjligt att göra likadant på andra matvarubutiker - annars får jag kontakta de personligen.

Jag är fortfarande intresserad av att studera till butikssäljare och det om någonting borde kvalificera en till någon av de butiker som jag har nämnt i ett föregående inlägg. Jag har inte kollat om utbildningen finns i Falun, utan jag skall göra det senare. Den borde dock göra det eftersom den går via Komvux.

EDIT kl.10:12: Utbildningen finns i Falun!



Emmah

hihi tack ! Simon tycker också den ;) hihi... finns så många fler jag är sugen på men orkar inte lägga upp alla! :)



URL: http://mammaemmah.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?