Bird bird bird is the word
Publicerat den

 
Jag skrev i slutet av mars att jag vill göra en cover-up som så småningom skall bli en sleeve. Jag ville först göra en kråka, men vid närmare eftertanke är det kanske bättre att välja ett motiv som innehåller mer färg då jag vill att de kommande delarna av "the masterpiece" skall smälta ihop med varandra (jag har idag två stycken röda rosor).
 
Jag har kikat runt på internet efter passande motiv, men det har varit svårt att hitta några som verkligen faller mig i smaken och Mikael är inte till någon vidare hjälp Han gillar inte mina förslag (se bilden ovan), utan säger att alla ser konstiga ut (påfågeln och den gröna ugglan är favoriterna hittills). Han har dock vant sig vid tanken på att jag skall göra en sleeve och han säger att jag skall göra som jag vill. Han stöttar mig  





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?