Svar på kommentar
Publicerat den




Jag har varit i ett misshandelsförhållande, men det var inte det Johanna beskrev utan hon påstod att jag har varit i ett förhållande där min partner har hindrat mig från att ha vilka kläder jag vill, vilka vänner jag vill osv vilket inte är sant. Jag blev kontrollerad av R, men det handlade mestadels om saker som hade med hemmet att göra (bland annat ekonomi, städning, handling och matlagning) - inte utseende och bekantskaper.

Jag är väldigt kär i Mikael, men han är medveten om att han åker ut med huvudet före om han skulle skada mig på något sätt - fysiskt som psykiskt. Jag har tack vare mina erfarenheter lärt mig vad som är acceptabelt, vad man tolererar och vad man skall göra om det mot förmodan händer någonting.



Anonym

Lycka till med micke



URL:


ENDENISE - a mama's story

sv: bra gissat inne hos mig, en ny omgång är uppe nu :) och vinnarna :) kram



URL: http://endenise.se


ENDENISE - a mama's story

sv: Jag har tagit det lugnt med uppdateringen, uppdaterade alltid mer förut samt svarade på ALLA kommentarer. Nu svarar jag inte ens på 20% så ja, jag ahr insett att det inte går att underhålla bloggen lika mycket nu. Fast samtidigt så tycker jag att det är roligt, en hobby liksom.



Men idioter finns det gott om, tyvärr. Vidriga männsikor :(



URL: http://endenise.se


Anna-Maria

Självklart ska man acceptera andras val här i livet! Folk som stör sig behöver väl inte läsa din blogg då, och är det någon i din vänskapskrets som stör sig så gallra bort dom ur ditt liv.. det är ju ändå bara folk som försöker förstöra och inte förstår att du kanske mår bra.. eller hur? Under mina 3 senaste år så har jag gallrat ur så många vänner från mitt liv enbart bara att dom inte förstår och bara tryckt ner mig.. Men du ska göra enbart det Du tycker känns bra och definitivt inte lyssna på andras negativa ord.. Du om någon känner ju bäst själv om Micke är bra för dig eller inte .. :)



Publicera gärna den här kommentaren så Andra har en möjlighet att läsa vad dom bör göra.. :) Helt Enkelt, Skit i vad andra tycker och välj din egen väg!! Go for it Girl!!



URL: http://itsnotalifeitsadream.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?