You will always be in my heart
Publicerat den

Kikade igenom min Bilddagbok (eller Dayview som det så fint heter) tidigare under kvällen och upptäckte att det idag är ett år sedan Holly somnade in. Det känns som om det vore igår....

För att friska upp erat minne kommer härmed ett utdrag från inlägget som publicerades kvällen då olyckan var framme:

"När Dennis och jag för en stund sedan satt och spelade tv-spel hörde vi ett dunkande ljud utifrån balkongen. Jag kikade ut genom fönstret och upptäckte att Holly på något sätt hade fastnat i sitt hus och jag sprang därför ut till henne så snabbt jag kunde och slängde huset åt sidan. Jag upptäckte då att hon inte var förmögen att stå upp och kände därför på hennes rygg - den var bruten. Hon har alltså på något sätt lyckats bryta ryggen på sig själv. Jag antar att hon har fastnat när hon setat inuti huset, fått panik och sedan vridit kroppen så illa att ryggraden har brustit."

Det går inte att beskriva med ord hur tomt det känns utan henne. Det känns givetvis bra att ha Malte, men det är inte samma sak eftersom Holly var en väldigt speciell kanin. Aldrig har jag haft ett sådant starkt band till ett djur. ♥ Skall dock försöka att njuta så mycket som möjligt av Maltes sällskap. Han är en härlig krabat som fullkomligt älskar livet och allt som hör till. Han har endast varit här i fem månader. Kan hända att det tar en stund att knyta an ordentligt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?