Svar på kommentar
Publicerat den




Anledningen till att jag inte tar hand om disken (som jag pratade om i föregående inlägg) beror på att det är Dennis tur. Vi gör nämligen så att vi diskar varannan dag, d.v.s. att han diskar t.ex. måndag, onsdag, fredag och söndag medan jag diskar tisdag, torsdag och lördag (dagarna varierar från vecka till vecka).

Han är duktig på att glömma bort att det är hans tur och det är inte meningen att jag ska behöva ta hand om hans sysslor så därför låter jag det se ut som det gör. Allt för att förhindra att han tar förgivet att jag kommer att ta hand om allting åt honom. Jag har varit med om det med tidigare sambos.



sarah mamma till liam

okej jag och micke kär att varge gång vi lagar mat diskar vi så man ger vandra selskap lagar jag mat diskar micke och tvärt om det är mycket roligare



URL: http://respekteravar.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?