Svar på kommentar
Publicerat den




Alla har en egen definition av vad som är viktigt samt vettigt och körkort står inte på min lista i och med att jag har körfobi (!) samt att jag inte känner något behov av det eftersom jag alltid har lyckats bosätta mig relativt centralt. Det kan dock bli omständigt när man storhandlar, men det är ingenting som jag känner att jag lider av eftersom allting går bara man vill - och nu råkar det vara så att jag inte vill ha körkort.

Vad skadeståndet skall spenderas på är enbart min ensak och det viktigaste för mig är att jag mår bra. Ni har ingen aning om vad det är som får mig på bättre humör samt vad som får mig att känna ett inre lugn.

Det är fascinerande och en aning patetiskt att se hur folk kan rasa över att man spenderat ynka 6 % av beloppet på kläder!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?