Svar på kommentar
Publicerat den




Anledningen till att jag dricker lättdryck istället för saft beror på att jag är känslig mot de flesta saftsorter (vi misstänker att jag reagerar på sötningsmedel). De enda jag kan dricka utan att få ont i magen är BOB samt Willys päron, vilket är en bidragande orsak till att jag gärna håller mig borta från saft överhuvudtaget.

Dennis är dessutom expert på att dricka, så det är farligt att köpa hem både lättdryck, saft och mjölk då han kan klunka i sig flera liter på bara någon dag.
Det innebär att så gott som ingenting blir över till mig, så jag funderar på om jag skall övergå till smaksatt vatten samt köpa egen mjölk (även om jag inte tycker om det).



Anonym

okej jag förstår! jobbig att vara "allergisk" mot en sådan grej :o

haha vilken kamel du bor med som dricker så mycket :)

ha en bra dag!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?