Svar på kommentar
Publicerat den




Uppenbarligen inte då hon hela tiden skall komma med nedlåtande eller onödiga kommentarer.

Det har hänt upprepade gånger att folk kommit till mig och rent av frågat om hon är dum i huvudet pga. att hon alltid kommer med så onödiga uttalanden (som jag inte tänker yttra mig om här). Jag hoppas bara att hon kan sluta komma med dessa kommentarer då man ska passa sig för vad man säger till mig.



mamma till liam .

ja ta hade om min bebis ..



URL:


Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Tack så mycket :) Jag har en Nikon D3000. Har tyvärr inget tips på just en kamera, men om jag vore dig skulle jag köpa en som har en autofokus motor i själva kamerahuset. För det har inte min, och det ångrar jag att jag inte kollade upp innan jag köpte min! Behövs nämligen för vissa objektiv, om man vill byta ut sig till bättre ;)



Men rent allmänt så är kameror en ren djungel. Är nog bäst att fråga i nån butik, vad du har för önskemål med en kameras egenskaper och så :)



URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?