Svar på kommentar
Publicerat den

sarah med bebis i magen om Ibland blir det inte som man tänkt sig:
"räker det inte med katterna som du hjämt gnäller om ..???? du da ju att du inte skulle ha fler kaninener efttar den som dog i vinner..."


Bara för att jag gnällde på katterna tidigare betyder det inte att jag gör det nu då vi har hittat en lösning för hur de ska hålla sig lugna. Det är klart att de fortfarande kan vara jobbiga, men definitivt inte på samma sätt som de varit tidigare.

Anledningen till att jag lovade mig själv att inte skaffa en ny kanin beror på att Holly var så pass speciell och jag visste att jag aldrig skulle hitta någon som henne igen, men sen insåg jag att det är likadant med alla djur. Ska jag då sluta skaffa djur helt bara för att mina tidigare har gått bort? Nej.

Då vi alla i familjen har ett stort intresse av kaniner är det svårt att inte tänka i dessa banor. Min syster har t.ex. varit uppfödare och under 7 år har hon ägt någonstans mellan 50-60 st kaniner. Då kanske du förstår att man fastnar för dessa knyten.

En sak som jag inte förstår är hur du kan få tidigare gnäll till att jag gnäller hela tiden. Har du verkligen ingenting annat att komma med än någonting som har hänt i det förflutna?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?