Svar på kommentar
Publicerat den

Cissi om Långpromenader i kylan:
"Så du tycker inte min fråga borde besvaras? Det var ju en följdfråga till den första? :S"


Jag tyckte helt enkelt att kommentaren var för lång samt att den innehöll alldeles för många frågor. Det hade blivit en enda stor gröt om jag hade försökt att svara på dessa, så om du vill ha svar i fortsättningen råder jag dig att antingen ställa en fråga i taget eller göra mellanrum mellan varje fråga för att det ska bli lättare för mig.

Det kan bli jobbigt att läsa en text som inte innehåller några mellanrum, utan ser ut som en stor klump. Jag uppfattade inte riktigt att det handlade om följdfrågor, så jag ber om ursäkt för det.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?