Svar på kommentar
Publicerat den


Anonym
om Snart dags att sova, känns det som.:
"du kanske är gravid då är man ju himlans trött=)"


Det är ganska fascinerande att alla tror att jag är gravid så fort jag skriver att jag är trött, grinig osv. Jag kan dock försäkra Er läsare om att jag inte är gravid då jag har varit väldigt noggrann med mina piller den senaste tiden.

För Er som inte vet så var jag gravid år 2008, men det berodde då på att vi inte använde något som helst skydd. Jag har alltså aldrig blivit gravid när jag ätit piller och skulle bli väldigt förvånad om jag lyckats bli det nu.

Jag tror personligen att sömnen beror på att jag bl.a. måste gå upp tidigare än jag gör i vanliga fall, att jag under praktiken har haft fler aktiviteter om dagen än jag annars har när jag är i skolan samt att jag i dagsläge inte äter tillräckligt då jag är inne i en svacka då hungern strejkar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?