Svar på kommentar
Publicerat den

Jenny om This is why:
"Det enda sättet som finns är för dig att träna dom områden du vill "få bort" Det kan du inte banta bort!
Bantar du bort det, kommer då få tillbaka det men håller du en jämn träning 2-3 ggr i veckan eller mer så kommer du att ha din "dröm" kropp. Annars glöm de"



Att banta finns inte med på kartan för min del och jag förstår inte vad folk har fått det ifrån (?). Eftersom jag älskar att träna samt att jag har ett intresse för kost försöker jag att utnyttja det dels för att bli mer hälsosam och få en finare kropp (ur mitt perspektiv), men också för att jag vill lära mig mer inom ämnet då jag under de senaste åren haft funderingar på att bli antingen dietist eller personlig tränare. Hur skulle det då se ut om jag bantade? Nej, jag vet bättre än så.



Jenny

Men kasta vågen, du kommer inte komma ner på 48 kg om du tränar, muskler väger mer än fett.



URL:


klara

Hej kul att du frågar :) Min ringstorlek är 17 och det är precis så att jag får på mig den nu, får fula märken efter den så när jag gått ner i vikt sitter den förhoppningsvis perfekt! Annars kan man nog lämna in den och fixa det på nåt sett :)

Kram



URL: http://kmv.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?