Svar på kommentar
Publicerat den

sarahs och mickes blogg om CV hos arbetsförmedlingen:
"om det nu är att du inte har nå själförtonde bara för du inte har barn ska du kanse ta och skaffa en och hålla käfft"


Tror du på fullaste allvar att mitt dåliga självförtroende beror på att jag inte har barn? Jag kan rabbla upp flera olika anledningar till varför jag ser på mig själv som jag gör och det har ingenting med barn att göra. Det är ingen som har sagt att jag kommer att få bättre självförtroende efter att ha blivit mamma, men chansen finns eftersom jag var nöjd med mig själv vid förra graviditeten. Jag kände en stolthet som ökade mitt sätt att se på mig själv.



Jenny

Den där kommentaren var ju bra onödig :s rörde ju inte vad som stod i texten alls :S:S



URL: http://jempa89.blogg.se/


Johanna

Öhm. =p Va fick hon det ifrån?



URL: http://cakelicious.blogg.se/


Sara Hagelberg

Men jaha? varför ens påpeka det där?

Ni skaffar väl barn när ni är redo och om du vill skriva om barnlängtan så ska du få göra det, det behöver inte hon påpeka med negativitet heller..

Tycker hon att det är störande att du skriver om barnlängtan så behöver väl hon inte läsa om det.

Mycket onödigt tycker jag.



URL: http://sarahagelberg.blogg.se/


emma

Sara borde bara ta och dra igen truten, hon kan inte ens bli gravid utan att soc hotar att ta ungen ifrån henne. det borde vara förbjudet för vissa att skaffa barn!!!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?