Svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om Älskade Holly:

"Ta henne till vetrinären! så de får kolla upp vad som är fel"


När detta hände senast tog min syster en av sina kaniner till veterinären, men han kunde inte hitta några fel mer än att hon var smal. De behandlades alltså inte, utan vi blev rådda att avvakta vilket vi också gjorde. Jag kommer med största sannolikhet att få samma svar som vi fick då. Jag har även frågat min syster om råd då hon är uppfödare och hon säger precis som veterinären sa då: avvakta och se. Det finns inte så mycket annat att göra.



Fellnert

Mjo.. finns tyvärr inte mycket o göra annat än o avvakta och se ifall det förvärras eller ifall det bara är en fas i hennes liv.

Hade samma problem med en av mina kaniner när jag var yngre, vi såg senare att Silver(som kaninen hette) inte åt sin mat ordentligt så vi bytte foder och då åt han iallfall tillräckligt :).



iallafall, Lycka till! (:



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?