Svar på kommentar
Publicerat den

Sara Hagelberg om Besök på Kvinnokliniken:
"Sa du inte till om att du tror att det är p-pillrena som orsakar denna smärta? och att p-pillrerna kanske gör det värre?"


Jag förklarade för henne att jag endast har ont när jag äter p-piller, inte annars. Hon reflekterade inte så mycket kring det utan sa att jag borde prova att äta värktabletter när jag har ont och jag förklarade då att jag har provat det tidigare och att jag t.o.m fick medicin utskrivet för mensvärk för 5 år sedan och att inte ens det fungerade. Då sa hon ingenting.

Egentligen vill jag inte börja med pillerna igen, men som jag skrivit så många gånger tidigare är Dennis osäker över det här med p-datorn. Jag har en månad på mig att bestämma mig eftersom jag nu inväntar nästa mens.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?