Svar på kommentar
Publicerat den

Johanna om Svar på kommentar:
"Men i december får du ju. Det får jag iaf. Och i juni får jag ett halvt. Ska du inte sommarjobba?"


För att Ni ska få ett bättre översikt, så att jag slipper förklara hundra gånger väljer jag att bifoga en kopia över min översikt.




Som Ni ser så har jag ingen utbetalning i varken december, juni eller juli. Jag står alltså utan pengar då. Däremot får jag pengar vid två tillfällen i Januari.

Om jag får tag i ett sommar jobb så är det klart att jag ska försöka sommarjobba. Jag söker för tillfället även deltidsjobb i hopp om att få någonting.




Lucas

Tjenare, händer ikväll? :P



URL: http://modegrabben.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?