Svar på kommentar
Publicerat den

karro om Lämnat återbud:
"Men du kanske hörde fel, eller så blev de bara fel. tror ine hon gjorde det med flit.. ta inte allt så personligt!"


Hon gav mig inte numret muntligt, utan hon skickade numret i ett sms. Killen jag skulle ha tag på ringde lyckligtvis när jag var på lektion och jag förklarade då situationen för honom. Numret jag fick och numret jag skulle ha var inte ens i närheten av varandra, så jag vet inte hur hon kunde ge fel.

Jag kan inte se någonstans att jag ska ha uttryckt att jag tagit det personligt, för det gjorde jag inte.  Att säga att man personligen tycker att det är dåligt att man får fel nummer är inte samma sak som att ta det personligt. Jag förstår inte vad folk får allting ifrån ?

Det är klart att man kan uppge fel nummer, men när man ringer och ber någon att komma på en arbetsintervju tycker jag att man borde ha mer koll på att man ger ut rätt uppgifter.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?