Svar på kommentar
Publicerat den

Josefin om Jag fattar ingenting:
"Det syns ju att det är negetivt! Det brukar vara mycket starkare blå om man är gravid .."

När jag första gången fick veta att jag var gravid så såg testet ut såhär (bilden tagen med mobilkamera 080508):



Strecket var då mycket brett och starkt. Som det visar på förpackningen. Jag har sagt till Dennis att han inte behöver vara orolig och jag antar att det stämmer. Att han inte har någonting att vara orolig över. Jag är inte ett dugg orolig nu när mensen väl kom, men jag förstår absolut hur han tänker.




emma

Josefin- ett plus är ett pluss, oavsett styrka



URL:


Emma

Öhm, okej! Så om det är ett svagt plus, så är man inte gravid? Skumt.. För då skulle inte jag sitta här & vara gravid i v19 (v20 imorgon) ? ;) Jag gjorde ungefär 5 test tror jag det var, och alla utom ETT var svaga. Det testet som var starkt, tror jag att jag tog i v10 eller nått.. Men som den som skrev innan mig, ett plus är ett plus , oavsett styrka.



Oftast visar inte grav.test fel, förutom om det är negativt.



URL: http://emmaeskola.devote.se


Anonym

när jag var gravid syndes knappt det neråtgående strecket, tycker att du ska göra ett digitalt test nästa gång. då står det om du är gravid eller inte



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?