Svar på kommentar
Publicerat den

Linnea om Besviken!:

"Du skriver inte ut saker om Emma är det uppfattat din äckliga fula jävel?! Du är så omogen din fjant! ska sabba mellan dig och din kille ;) vänta du bara! Emma är inte så glad på dig kan jag säga ! Man gör inte så som du gjort !"

Denna kommentar är inte godkänd.

Om Emma är upprörd över detta tycker jag att hon ska komma och säga det själv istället för att skicka en av sina kompisar att göra det. Det kanske inte var så snällt av mig att skriva om det i bloggen, men det hon gjorde tycker jag är värre. Är man riktiga vänner så gör man inte så och tydligen så hade jag inte så högt värde i hennes ögon.

Bara för att man är osams har man ingen rätt att agera hur som helst och det ser väldigt dumt ut att springa till någon man tycker illa om. Någon som man sagt är dum i huvudet och har spottat över och säga att hon hoppas på att det ska ta slut mellan mig och Dennis så att han kan gå tillbaka till henne. Det kommer aldrig att hända för han hatar henne högst av allt på jorden och då är han en person som annars inte kan hata folk. Så det säger en del.

Om du tycker att jag är omogen som skrev inlägget så tycker jag att du är omogen som tänker försöka förstöra mellan mig och Dennis. Jag skrev vad hon gjort och att jag är besviken på henne. Du tänker förstöra ett helt förhållande. Vad är värst?

Jag är besviken på henne, men inte tänker jag gå och förstöra för henne och Simon för det!!!



Ebbasmamma

Okej, jag tycker bara de är "sandlåde" tjafs alltihopa!

Så himla fjantigt! Varför göra en liten grej stor?

Då blire bara värre och oftast ännu mera tjafs.





URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?