Höstens alla färger
Publicerat den

 
Jag har varit så himla trött idag! Jag har länge haft problem med sömnen och kan absolut inte sova om jag inte är trött, men ibland händer det att jag lägger mig i sängen ändå. Det var precis det jag gjorde inatt. Jag lade mig i sängen kl.01:20 då jag tyckte att det var sent och två timmar senare kände jag mig tvungen att kliva upp en stund, för det gick verkligen inte att sova. Efter att bl.a. ha gått på toaletten gick jag och lade mig igen och fick då sova i sju timmar. Det är inte tillräckligt med sömn för mig då det kan ta någon timme innan jag kommer till ro kombinerat med att jag sover väldigt ytligt. Jag var så obeskrivligt seg när jag vaknade och hade lätt kunnat ligga i sängen hela dagen om det inte vore för att jag hade planer för dagen. På det så har jag haft fruktansvärd mensvärk. Ett tag så kände jag mig illamående och svimfärdig, men det gick bra efter att ha legat på mage i sängen en stund med värmedynan på fullt ös. Kan inte kallelsen till titthålsoperationen komma snart?!
 
I eftermiddags hade jag två fotograferingar - en med en tjej härifrån Falun och en med Mikael. Jag är så fruktansvärt nöjd över resultatet, särskilt bilderna på Mikael (favoritbilden ser ni ovan). Jag har velat fotografera honom länge, men han har inte varit så motiverad till det då han känner att han är i dålig form just nu. Han är fin som han är, tycker jag  Höstens färger är så vackra och jag ska försöka passa på att fotografera så mycket jag kan innan löven faller av träden. I vinter kommer jag nog fotografera inomhus då jag ska prova mig på studiofotografering. Bakgrunden jag har idag ska bytas ut mot en i annat material (tyg mot papper).
 
Nu ska jag fortsätta med redigeringen av dagens bilder. Håll utkik på hemsidan och facebooksidan om ni är nyfikna 



Petra Johansson

Fin bild :)



URL: http://solskensglad.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?