Vackra Maria
Publicerat den

 
Jag avslutar kvällen med att bjuda på en bild från i söndags. Fina Maria  Glöm inte att kolla hemsidan!



Anonym

Nu är du dålig på uppdatering igen ;)



URL:


Karolina

Måste verkligen säga att jag är imponerad att du lyckas få dig lite små jobb här och där och fotografera lite allt möjligt. Jag har mina foto perioder men då jag är mest aktiv är typ då jag gått kurser, utbildningar och då jag ger mig själv utmaningar och teman men ofta slöar jag och gör det enkelt för mig genom att köra på autolägen(skäms) men jag har lovat mig själv att försöka låta bli dessa lägen på kameran.
Jag älskar hur ett foto kan föreviga ett minne på ett sätt dom det känns som det togs nyss även om det var länge sen.
Nu babblar jag men starkt jobbat att du ändå håller igång fotandet mycket! Kram



URL: http://karolinasson.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?