Uttråkad till tusen
Publicerat den

Jag har nog aldrig varit så uttråkad som jag var under dagens tenta på högskolan... Jag trodde seriöst att jag skulle somna sittandes ett tag. Det är inte riktigt min grej att sitta på en stol och kolla på folk i 4 timmar. Det är väl en jäkla tur att jag får betalt för det och att man gör det ganska sällan, för jag förstår inte hur folk hade orkat annars  I fortsättningen blir det på distans och det tror jag blir lättare då jag kan sätta mig bekvämt i sängen med laptopen i knät.
 



Anonym

dags för uppdatering!!!!!!!!

Svar: Jag vet! Du är inte den enda som har varit på mig om det ;) :P
Louise Hedblom



URL:


sarah koch

hej du tar ju supper fina bilder inte lsuta att komma och ta på mej och donald (donald är en häst )

Svar: Åh! Tack skall du ha :) Javisst kan jag göra det. Jag har faktiskt letat efter en häst att fotografera, så det skulle vara perfekt.
Louise Hedblom



URL:


sarah koch

ja kulle va kul och sen på en tjej i stallet som kan få sin sköt hästa buga . s¨det skulle va kul om du kom jag kan betal buss biljet om det är så


Svar: Jag fotograferar gärna :) Åtar mig i princip allt just nu för övningens skull.
Louise Hedblom



URL:


sarah koch

säg till om du ska till din mamma och pappa kan vi bestäm nåt då =)

Svar: Jag kommer att vara i Smedjebacken/Ludvika på lördag =) Kommer att vara i krokarna fler gånger framöver.
Louise Hedblom



URL:


Sarah

Då har jag tid ;) efter dopet vi ska på ;) 4 tiden



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?