På ostadiga ben
Publicerat den

Gud, vad tråkigt det är när det händer massa saker som man inte kan dela med sig av p.g.a. olika anledningar. Det har hänt väldigt mycket sedan jag skrev sist som har resulterat i att jag har mått väldigt dåligt. Jag skulle gärna berätta precis allt om det inte vore för att det är fler som är inblandade i det som har hänt, så jag väljer med hänsyn till dem att vara tyst. Ni som känner mig privat och som har haft kontakt med mig de senaste veckorna vet vad det är som har hänt. Enough said. 
 
Jag börjar i alla fall må bättre och det är det viktigaste. Det är vad jag har strävat mot hela tiden. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?