Livets mirakel
Publicerat den

Vilken dag!  Jag hade problem att sova inatt och vaknade väldigt tidigt, men det gjorde ingenting då jag har varit så full av energi och haft så roligt idag. Jag har ju haft en gravidfotografering, tillsammans med två andra fotografer, i Frostbrunnsdalen i Borlänge. Hur vacker miljö som helst! Det strålade om den gravida också, som väntar tvillingar. En ganska speciell fotografering med andra ord. Det är inte alla som får den möjligheten. 
 
Det gick bättre än förväntat även om jag inte är helt nöjd (blir man någonsin det?). Jag kommer vara parkerad vid datorn den kommande veckan då jag tog hela 900 st bilder. En fjärdedel skall redigeras, så jag lär vara sysselsatt. Det får gärna regna så kan man redigera med gott samvete 
 
Jag bjuder på en oredigerad bild. Fler kommer på facebooksidan och hemsidan i veckan. 






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?