Fotografering inbjudningskort
Publicerat den

Vilken dag det var igår!  Jag spenderade valborgsmässoafton i Gävle tillsammans med en vän och hennes fästman. De skall gifta sig i sommar och härom veckan bad de mig att komma och ta några fotografier som de kan använda till inbjudningskorten som skall skickas ut snart. De har också bokat mig som sin bröllopsfotograf, så vi bestämde oss för att ta bilderna till inbjudningskorten på samma plats där bröllopsporträtten kommer tas. Jättefin underbar plats  När vi kände oss klara gick vi till lekparken så att äldsta barnet fick leka av sig lite. Jag skulle såklart leka med henne, tyckte hon. Jag måste seriöst ha varit tröttast när jag kom hem för jag orkade bara hålla mig vaken i en halvtimme innan jag slocknade i sängen i 2,5 timme. Så valborgsmässokvällen spenderade jag under ett varmt och skönt täcke. Det Ni 
 
En av bilderna, min favorit, hittar Ni på min facebooksida.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?