Blomster
Publicerat den

 
Vad härligt det är när solen kommer tillbaka efter att ha gömt sig bakom molnen i en vecka  Det var soligt en stund igår och eftersom jag inte hade någonting vettigt för mig här hemma åkte jag ner på stan för att fotografera de vackra blommorna på träden utanför biblioteket. De hade dock ramlat av så jag gick en sväng för att se om det fanns någonting annat att fotografera och jag snavade då över dessa ↑ Jag fotograferar sällan natur, därav den dåliga skärpan... Imorgon har jag en iscensatt studentfotografering och på söndag har jag en gravidfotografering (hon väntar tvillingar). Det ser jag fram emot! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?