Högskoleansökan
Publicerat den

Jag satt och uppdaterade webbläsaren som en galning igår då slussarna till höstens kurser och program öppnade. Jag visste inte vilken tid man kunde börja lämna in sin ansökan, så jag satt vid datorn i flera timmar innan jag såg att man kunde börja ansöka under eftermiddagen. Smart, Louise   Det är inte så att man behöver ha bråttom precis, men det är lika bra att vara ute i god tid då man kan behöva lite betänketid, kan ångra sig på vägen (har inbillat mig att det kan öka mina chanser i urvalsprocessen om jag är snabb också) osv. Just nu har jag skickat in en ansökan med två utbildningar, men det kan hända att jag kompletterar med någonting mer. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu.
 
Hur ser det ut för Er? Skall Ni söka till högskolan i höst?



sarah koch

vart sugen men skulle aldig klara av det teupo har andera pelaner för hösten =)

Svar: Jag har sökt distansutbildningar, just för att jag tycker att det är för stressigt när man sitter i skolbänken.
Louise Hedblom



URL:


Emma

Det är lugnt. Det spelar ingen roll om du söker tidigt eller sent. Det är dina betyg som dom går på. Sen vill jag bara säga att läsa på distans är hundra gånger jobbigare än att läsa på campus.

Svar: Jag har väldigt bra betyg, så jag oroar mig inte för den biten. Jag är bara rädd att alla andra som söker har bättre än mig =P Huruvida det är jobbigt att studera på distans är individuellt. Jag har studerat på distans förut och det var mycket lättare, mycket mer bekvämt, än att sitta i skolbänken. Jag vet att jag klarar det! =)
Louise Hedblom



URL:


Sara

Jag hade velat hoppa på någon utbildning inom löneadministration eller något med fotografering men till hösten kommer jag ha så mycket annat att tänka på. :P <3

Svar: Jag ville först söka till butikschefsprogrammet, men man måste ha läst MaB och det har inte jag... Jag har kikat på fotoutbildningar också, men då är det likadant där: kurser som man måste ha läst som jag inte har. Typiskt, va? =P
Louise Hedblom



URL: http://sarishaglis.webblogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?