När man är på väg att ge upp...
Publicerat den

... kommer den där ljuspunkten som gör att man bara måste kämpa vidare. Jag skriver sällan om barnlösheten och härom dagen hade jag mer eller mindre bestämt mig för att sluta helt, men så igår kväll fick jag ett tips som jag bara måste prova: rödbetsjuice. Effekterna av rödbetsjuice är sänkt blodtryck, vidgning av blodkärl, ökat blodflöde och rensning av restprodukter. Det innehåller också mycket folat, som är bra för celldelningen. Det skadar inte att prova, eller hur? En månadsförbrukning är i alla fall beställd och kommer intas så fort nästa mens har kommit (BIM 10/7). Jag kommer dricka 1 dl om dagen under hela cykeln, inte bara mellan mens och ägglossning som man brukar göra med andra preparat. Det är tänkt att jag skall prova munkpeppar i tablettform också. Jag beställde en burk för några månader sedan, men den har bara legat i en kartong och skräpat. 
 
Tack för tipset, Eva 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?