Glad midsommar ♥
Publicerat den

Glad midsommar, allihopa  Vad skall Ni hitta på för roligt idag? Jag skall spendera dagen med min fina sambo. Vi planerar att äta frukost/brunch på Subway om det är öppet (vi har inte ätit någonting ännu då vi sov länge) och laga någon god mat här hemma framåt kvällen. Jag skulle gärna fotografera honom också då vi har pratat om det länge, men det får bli en dag då det inte är så kallt ute. Han är långledig för ovanlighetens skull, så det är ingen brådska. Det får bli en dag då det är varmt och skönt ute så att vi slipper frysa  Kvällen kommer jag att ägna mig åt redigering. Jag hade en parfotografering i Ludvika i onsdags, sen är jag inte klar med bilderna från balfotograferingen den 3/6. Jag har att göra, med andra ord. Bara roligt 
 
Imorgon kommer mina föräldrar hit och firar. Om vädret tillåter blir det grillning.
 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?