Spring hit och dit
Publicerat den

Idag har jag sprungit på stan och uträttat ett par ärenden. Jag har lämnat tillbaka ett par böcker på biblioteket (hade gärna lånat om den ena, men den var reserverad och var tvungen att vara tillbaka senast idag så jag har beställt den på Adlibris), kopierat avtalen från senaste fotograferingen, lämnat ansökningsblanketten om kurser och pratat med Arbetsförmedlingen om a-kassan. Det gick allt som allt bra då jag blev antagen till kurserna (börjar läsa matematik 2 och näthandel 1 den 1/9) och fick en förklaring till varför jag har blivit nekad a-kassa. Jag fick det förklarat för mig att försäkringskassan måste skicka beslutet om jobb- och utvecklingsgarantin till Handels, vilket kan ta ett par veckor. Det är bara att vänta, med andra ord. 
 
Efter allt spring avslutade vi (Mikael följde med mig till stan) med fika på Focus 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?