Positivt överraskad
Publicerat den

Jag drack precis mitt första glas rödbetsjuice då mensen har kommit (som ni såg i föregående inlägg). Jag var säker på att det skulle smaka äckligt, men det gjorde det inte!  Det smakade ingenting under tiden jag drack, men hade en eftersmak av rödbeta. Det hade varit konstigt om det smakade någonting annat  För att få bort eftersmaken åt jag bara en nektarin och poff så var det borta. Nu måste jag bara komma ihåg att dricka det varje morgon. Jag fuskade ju ganska rejält med Aloe vera-juicen... Skall göra ett nytt försök med den längre fram, men först får det bli rödbetorna (som jag kommer ta tillsammans med Vitex och efter ägglossningen ProgesterAll, igen).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?