Nu ska fläsket väck!
Publicerat den

I onsdags kickstartade jag min viktnedgång med en långpromenad på 7-8 km. Jag gick samma sträcka idag och slog min tid med 10 minuter! Jag blev nästan lite chockad när jag klev innanför dörren och kollade på klockan, för enda skillnaden idag jämfört med i onsdags var att jag idag hade bättre skor och en vattenflaska med mig. Det kändes som att jag gick segare idag, men icke. Vad roligt det är när man ser resultat på något sätt. Det dröjer nog någon vecka innan jag kan se/känna resultat på kroppen också, men det kommer. Ett nytt batteri till vågen måste jag fixa så att jag kan se hur mycket jag går ner under loppets gång. Jag hade först tänkt att bara fokusera på hur jag känner mig, men det kan vara roligt att se lite siffror. Eller vad säger ni? 
 
Hur gör ni andra som försöker gå ner i vikt? Går ni efter vågen, måttband, ögonen eller känslan? 



Sara

Jag går på känsla och ögonen när det gäller utseendet. Väger jag 56 kg och kroppen ser bra och tränad ut så är det ju muskler som väger, vilket bara är positivt så vågen struntar jag i :)

När jag vill gå ned i vikt är det ju strikt och proteinrika måltider som gäller, knappt några kolhydrater alls och så utför jag cardio och styrketräning, vill inte bli och se ut som en pinne :P



URL: http://sarishaglis.webblogg.se


Trogen läsare

You go girl! Kan du inte göra en träningsvideo elr ngt liknande ?

Svar: Jag kan försöka när jag har kommit igång med träningen :)
Louise Hedblom



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?