Besök i det fina vädret
Publicerat den

Idag har vi haft besök av min mamma, lillebror och hans flickvän. Det var tänkt att vi skulle spela minigolf och äta på restaurang, men det har varit så varmt idag så vi bestämde oss för att skippa minigolfen och kolla på film istället. Restaurangbesöket blev i alla fall av och då alla var hungriga började vi med det, en pizzeria i stan som jag och Mikael gillar fick det bli. Vi kvinnor tog varsina tallrikar (kycklingtallrik och kebabtallrik) medan karlarna tog pizza. Gott  Vi var snälla och bjöd min lillebror på maten medan mamma bjöd hans flickvän. Det hade bara känts orättvist om hon hade behövt betala för sig själv, även om lillebror slapp betala för att han fyllde (18)år härom dagen  Efter maten åkte vi en snabbis till CityGross och sedan raka vägen hem för att kolla på film. Det blev The Internship, som jag köpte på Hemmakväll tidigare i veckan. Jag hade länge velat se den och när den fanns på utförsäljning var jag bra tvungen att köpa den (köpte 5st BlueRay för 200 kr). Rolig film. Rekommenderas för den som inte har sett den. 
 
... och jag åt ingenting onyttigt (åt ingenting alls) under filmen. Tummen upp för det! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?