Antagningsbeskedet
Publicerat den

Igår kom antagningsbeskedet till högskolan (som jag hade glömt bort då jag som sagt har bestämt mig för att vänta med högskolestudier till nästa år). Jag kom in på mitt förstahandsval: webbutveckling. Jag är så stolt över mig själv som jobbade arslet av mig under mina sista två år av gymnasiet, för hade jag aldrig gjort det hade jag aldrig kunnat konkurrera om en plats på de utbildningar som jag är intresserad av då antagningspoängen är ganska höga. Speciellt den som jag helst av allt vill gå, som jag tänker söka till nästa höst om jag bara klarar matten. I mitt huvud finns inget annat alternativ än att klara det, men man vet aldrig. Jag tänker göra mitt bästa i alla fall och räcker inte det, då är det så. Då får jag söka någonting annat.
 
Vad rörigt inlägg det blev... Jag kommer i alla fall tacka nej och söka till butikschefsprogrammet nästa år. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?