Allt om....
Publicerat den

Jag är ganska aktiv på facebook och har som ni vet en egen sida. Jag har nu tagit initiativet att starta två nya grupper: Allt om relationer och Allt om skönhet. Anledningen till detta är att jag själv har eftefrågat liknande grupper, men aldrig hittat några så jag tog saken i egna händer.  
 
Då Allt om relationer är en sluten grupp kommer här beskrivningen av den:

"Välkommen till Allt om relationer.


Vi har alla olika sorters relationer och ibland kan det vara skönt att få prata om dessa. Här samlas vi för att diskutera allt som rör just relationer, vare sig det är kärleksrelationer, vänrelationer, relationer till bekanta, önskan om en relationer osv. 

Då ämnet kan vara känsligt för vissa önskar jag att det som sägs här stannar här. Vi håller också en god ton och respekterar varandra.

Glöm inte att bjuda in era vänner så att vi kan hjälpa fler ♥"
 
Gå med, vetja! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?