Till salu
Publicerat den

Jag började samla på mig bebissaker för snart 4 år sedan med motiveringen att det är smart och ekonomiskt. Jag gav bort en del till min syster när hon var gravid och jag har nu bestämt mig för att sälja resten. Vad skall jag med massa bebissaker till egentligen? Det är bättre att de får komma till användning än att ligga i en kartong och skräpa i onödan. Jag kommer såklart spara sakerna som jag köpte till Kim och några favoriter, men i övrigt skall sakerna bort! 
 
För att se vad jag har att erbjuda, klicka HÄR.



sarah

kommer inte en och kunna titta ;(

Svar: Du är blockerad från mitt konto. Om du inte kommer in i min grupp beror det på det, för du har blivit godkänd.
Louise Hedblom



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?