Ett till år har gått
Publicerat den

Det händer inte så mycket på barnfronten som Ni kanske förstår med tanke på att det har varit ganska dött här i bloggen de senaste månaderna. Vi har inte kommit till skott med att ta blodprover inför IVF ännu eftersom jag inte är redo för det. Det känns dock som att det är lika bra så att man vet att man är på väg någonstans. Det är trots allt
1 års väntetid från det att vi har tagit proverna och remissen har kommit in. Jag har lovat mig själv att vi skall ta ett beslut kring det här snart då det är ganska energikrävande att inte veta vart man är på väg
 
Vi har försökt i 2 år så snart mensen behagar att komma (BIM idag). Jag började få innan-mensen-flytningar igår, om än väldigt sparsamma, och mensvärken har börjat smyga sig på idag. Den är dock hanterbar och jag tror att blödningen inte kommer starta förrän imorgon. Då är det tänkt att jag skall börja med friggs immun och tranbärsbrus fram till ägglossningen. Friggs immun skall hjälpa immunförsvaret att fungera normalt och tranbärsbrus verkar som så att tranbären försvårar för bakterier att fästa i kroppens inre slemhinnor (bakterierna sköljs ut med urinen). Efter ägglossningen blir det ProgesterAll igen. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?