Sluta skriva om barnlösheten
Publicerat den

Jag har gått i tankarna om att sluta skriva om enbart barnlösheten och börja bli mer vardaglig. Det känns som att det är dags att komma ner på jorden och gå vidare. Det verkar inte som att vi kommer få några barn och hur mycket jag än hatar tanken så har jag förlikat mig med den. Just nu känns det som att vi aldrig kommer få några barn och det kanske är bäst att jag ställer in mig på det för att orka (Ni som inte är i samma sits har ingen aning om hur energikrävande och påfrestande det är att längta efter någonting som man kanske aldrig kommer få. Man skall aldrig ta det här med fertilitet för givet, så det är lika bra att ställa in sig på ett barnlöst liv).
 
Vad säger Ni? Vill Ni återigen läsa om min vardag eller skall jag låta bloggen vara som den är nu? 



Sara

Jag tycker du ska börja skriva om annat. Det kanske hjälper dig att fokusera på annat och dina övriga tankar om vardagen är ju också viktiga. Eller viktiga och viktiga, det kan vara skönt att skriva ner det man tänker på och hur man känner. Jag mår jätte bra utav att bara skriva om vad som hänt och hur tankarna går :)



URL: http://sarishaglis.webblogg.se


Läsare

Skriv om din vardag som förut!



URL:


Anna

Jag tycker att du ska skriva om din vardag.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?