"Du är så smal. Du behöver inte gå ner i vikt!"
Publicerat den

När jag säger att jag vill gå ner i vikt får jag oftast höra att jag inte behöver det då jag är så smal. WHAT? Kan Ni kolla på bilderna nedan och säga att jag är smal? Det tvivlar jag på! Jag har ingen aning om vad jag väger idag, men jag behöver inte ställa mig på vågen för att konstatera att jag väger för mycket. På 2 år har jag gått från
50 kg (<--- se bild) till 65+ kg. 
Det är SKITMYCKET! Man skulle nästan kunna tro att jag är gravid när man ser mig i profil, men det är jag inte (bilden togs 3 dagar efter ägglossning. That's how I know). 
 
 Hur hamnade jag i den här situationen? Jag dränkte mina sorger i godis, helt enkelt.
 
 



Trogen Läsare

Du ger motivation! Jättebra blogg=)

Svar: Åh! =) Tack. Vad glad jag blir ♥
Louise Hedblom



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?