Det här med vänner
Publicerat den

Jag har inga vänner som jag umgås med på fritiden (bara som jag pratar med på internet och i telefon), men det känns som att det kan komma att bli ändring på det. Jag fick i veckan ett meddelande av en barndomskompis som frågade om jag ville fotografera hennes hundar, så igår svängde jag förbi för att hälsa på dem. Det känns som att det är bäst att hälsa på djuren innan fotograferingen så att man vet att man har någorlunda kemi. Det är ju inte det lättaste att fotografera någon som man inte kommer överens med 
 
Jag hade tänkt att jag bara skulle hälsa på hundarna och berätta hur det går till när man blir fotograferad av mig, men det slutade med att vi pratade i tre timmar om alla möjliga saker (bl.a. om saker vi kommer ihåg från när vi lekte). Det var väldigt trevligt. Efter fotograferingen av hundarna skall vi försöka hitta på någonting tillsammans. Det ser jag fram emot 



Sara

Vill du hitta på någonting så är det bara att höra av sig till mig, det vet du <3 Jag gör ingenting om dagarna, visst kan jag också höra av mig men du kan ju också göra det ifall du är sugen på att hitta på något :)

Svar: Det är klart att jag vill hitta på någonting med dig =)♥ Jag får dock lite ångest över att fråga om du vill komma hit med tanke på att du också är arbetslös och att det är en bit att åka hit. Jag har ju inte så stor möjlighet att åka heller...
Louise Hedblom



URL: http://sarishaglis.webblogg.se


Sara

Måste tillägga att sedan jag berättade att jag är gravid så har du inte längre spontan skrivit till mig längre och frågat hur jag mår osv. Så jag har sett det lite som ett tecken på att du tycker det är lite jobbigt att umgås/prata med mig nu för tiden, just för att jag är gravid =/

Svar: Jag har varit dålig på att höra av mig till andra också också, så det gäller inte bara dig. Det blir lite så när man inte mår helt hundra. Man orkar liksom inte vara så social.
Louise Hedblom



URL: http://sarishaglis.webblogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?