Nerverna går på högvarv
Publicerat den

Man skulle kunna tro att jag hade pms igår med det humöret jag hade, men icke. Det är nerverna som leker ett spratt med mig. Jag är så himla nervös över vad beskedet kommer bli till veckan. Kommer jag få jobbet eller blir det att pina sig igenom MaB till hösten? Ena sekunden känns det som att jag kommer få ett glatt besked, men i nästa sekund frågar jag mig själv om det verkligen gick så bra som det kändes. Jag visade mig på min bästa sida, men hade svaren tillräckligt med kött på benen? Har jag en tillräckligt bra personlighet? Jag tycker såklart det. Åh! Jag vill ha det här jobbet! 

Jag har nog aldrig varit så nervös inför någonting som jag är nu. Hur ska jag klara mig igenom helgen utan att halvt dö? Det är tur att jag har två fotograferingar inbokade imorgon, om vädret är med oss vill säga. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?