I helvete heller
Publicerat den

Igår var jag millimeter ifrån att skriva att jag kommer ta en bloggpaus på obestämd tid, men jag raderade inlägget så snart jag hade postat det då jag ångrade mig. Jag är inte den som ger upp och jag tänker inte börja nu. I HELVETE HELLER! Jag tatuerade inte in Giving up was never an option på armen bara för att. Det blev inte som jag hade tänkt mig, men jag tänker inte säcka ihop för det! Nu gäller det att sätta sig ner och göra en plan. Just nu är tanken att jag ska satsa på marknadsföring (för fotograferingen). Jag har idag beställt reklamblad som jag ska sätta på anslagstavlor runt om i Dalarna, eventuellt Gävle, och skicka ut till privatpersoner då jag kommer att ha ett hösterbjudande t.o.m. 2014-11-01. Jag ska försöka kicka igång min fotoblogg också. Ni ska få länken till den senare.
 
Om självförtroendet inte är alltför skadat till veckan kommer jag dra en sväng på Kupolen och gallerior i Gävle för att lämna ut mitt CV. Jag vill inte läsa matte till hösten!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?