Tentamenvärd
Publicerat den

Jag kanske skall passa på att berätta att jag har fått ett extrajobb, som tentamenvärd på Högskolan Dalarna. Jag var på information igår och kommer vara med på en tenta redan imorgon då en av värdarna som egentligen skulle ha varit där fick lämna återbud. Det känns spännande och nervöst då jag inte har någon aning om hur en tenta går till. Det jag kommer få göra är att hålla koll så att studenterna inte fuskar (och om de gör det skall det skrivas en anmälan om misstänkt fusk), hålla koll på toalettpauser, vägleda de som har svårt för att skapa och spara dokument osv. Ganska simpelt. Morgondagens tenta är på campus, annars är det på distans.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?