Utslag på ägglossningstestet. Dag 17
Publicerat den

Jag har använt några av mina ägglossningstester nu i veckan. Jag såg inga som helst tecken på utslag igår (eller om det var i tisdag), men jag fick ett svagt streck idag! Jag borde ha ägglossning på söndag om man är fertil i fem dagar. Perfekt med tanke på att vi har varit tillsammans i 7 månader den dagen. Hur underbart hade det inte varit att bli gravid då? Jag kommer att ha beräknad förlossning lagom till Mikaels födelsedag om jag mot all förmodan skulle bli gravid. 

Jag planerade inte att börja testa än på grund av att bruksanvisningen som följde med ägglossningstesterna sade att jag skall börja använda testerna på dag tretton, som är på lördag. Jag kunde inte hålla mig av den anledningen att jag fick ökade flytningar under eftermiddagen. Jag fick en känsla av att ägglossningen är på väg och smet in på toaletten så fort vi kom hem från affären kl.14:30. Jag är överlycklig över att det börjar närma sig! Nu är det bara att hålla fingrarna i styr någon dag innan vi kör på och hoppas på det bästa.
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?