Samtal IVF-kliniken
Publicerat den

Jag skickade ett mail till IVF-kliniken i slutet av förra veckan där jag frågade hur lång tid vi har på oss att ta ett beslut från det att remissen har kommit in. Jag fick svar igår kväll. Remissen har inte kommit in ännu, men när den har gjort det är det 1 års väntetid. Det var en enorm lättnad att höra det då det innebär att vi har lång tid på oss att känna efter och bestämma hur vi skall göra. Just nu känns det som att det är lika bra att ställa sig i kö, för att vara på den säkra sidan, med tanke på att det är en sådan lång väntetid. Jag kanke ångrar mig kring det här under tiden vi väntar och går från att inte vilja till att vilja. Det är inte omöjligt!
 
Jag misstänker att vi måste ta blodproverna innan remissen skickas. Det blir att kontakta Kvinnokliniken och höra hur det går till (det står ingenting om det i den multidiciplinära beställningen = beställningen om blodprov). Dåligt informerat, som vanligt...





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?