... och där försvann allt hopp
Publicerat den

Igår var mensen beräknad och eftersom jag fortfarande inte hade sett en skymt av den under förmiddagen knatade jag iväg till apoteket för att köpa ett graviditetstest. På vägen kände jag att det kom någonting i trosorna och jag förstod direkt att det var den ljusbruna flytningen. När jag skulle kliva innanför dörren till apoteket kom mensvärken från ingenstans också. Det är så jävla typiskt! Jag som nästan vågade hoppas på att det hade tagit sig det här försöket. Hur jävla naiv är inte jag?! På måndag blir det att ringa till kvinnokliniken och höra om det finns en ledig tid för spolning. Jag är så äckligt jävla trött på att behöva vänta! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?