IVF-kliniken
Publicerat den

Jag skickade ett mail till IVF-kliniken här i Falun igår och frågade om det går bra att göra spolningen där eftersom det är väldigt dåligt med tider på lasarettet. Det kostar 3200:- att göra en fertilitetsutredning hos dem, men jag är bara intresserad av att göra spolningen och det skulle då kosta 2000:-. Det är i mina ögon överdrivet dyrt och jag har därmed inget annat val än att vänta på att det skall komma en ledig tid på kvinnokliniken. 
 
Idag (dag 22) är det 6-9 dagar kvar till mensen är beräknad och jag kan ringa kvinnokliniken igen. Jag tycker att jag borde kunna få en tid med tanke på att jag har väntat i snart 7 veckor. Jag har väntat nästan lika länge på spolningen som vi väntade på att få starta utredningen. Det är inte okej... 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?