Bokläsning
Publicerat den

Hur kan en bok vara så intressant när det inte framgår någon ny information? Det är en vecka sedan fertilitetsboken kom i min ägo och på bara en läsning har jag kommit halvvägs. Det känns lugnande att läsa om hur det är att vara ofrivilligt barnlös (om alla behandlingsmetoder osv.) även om det stundvis är något deprimerande. Jag försöker dock vara positiv och jag vill tro att vi i slutändan kommer att få vårat efterlängtade plus, vår efterlängtade familj. Det viktigaste just nu är att få en tid för spolningen, sen får vi se vad som händer.
 
Ni som är skeptiska till det som står på internet bör beställa den här boken. Jag älskar den! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?